Van Christchurch naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Christchurch naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Christchurch naar Sydney

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

23 Januari 2018 | Australië, Sydney

Hier weer even een berichtje, dit keer vanaf Australië.
Vanmorgen hebben we rustig aan gedaan, want we hadden niet veel op de planning.
Om 10uur met de gondel omhoog.
We zijn daar met de auto heen gereden.
Bovenaan de gondel, mooie foto's gemaakt van het uitzicht op Christchurch, daarna gingen we ontbijten, want we hadden broodjes gehaald maar die zagen er lekkerder uit dan dat ze waren, zo droog als sinterklaas zijn kont.
Dus bestelden we een tosti ham/kaas en een pie met champignons en kip.
Hierna konden we nog een ritje maken in een karretje in de time tunnel(leek de efteling wel). Daarna de gondel weer naar beneden genomen en richting het centrum gereden om een seight seeiing door Christchurch te doen met de tram, hop on hop off tour.
In de stad was ook nog een soort straat theater festival, hier hebben we nog even bij gekeken, want om 15:30 moesten we naar de luchthaven om de auto in te leveren en in te checken om naar Sydney te vliegen. De vlucht vertrok om 18:25. We hebben op de luchthaven nog even wat gegeten.
Om 20uur(tijd in Sydney), het is hier 2uur vroeger dan in Nieuw-Zeeland. En dus 10uur later dan in Nederland.
Hierna werden we naar ons hotel gebracht.
En hebben we de blog nog even bijgewerkt en zijn we gaan slapen, want morgenochtend staat er een excursie gepland om 7:20, city tour door Sydney.
Groetjes allemaal en tot morgen maar weer.

• 23 Januari 2018 - 11:31

Elvira:

Veilig aangekomen in Australië! Mooi zo!! Nu wacht ik op de foto's van de koala's en de kangoeroe !! Have fun meiden!!

• 23 Januari 2018 - 13:54

Inge:

Zo deel 2 van de reis is aangebroken
    Ik hoop dat jullie nog veel mooie dingen zullen zien
    En dat het niet te heet is
    X

• 23 Januari 2018 - 21:40

Esther:

Veel plezier in australie! Geniet ervan.