Van Dunedin naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Dunedin naar Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Dunedin naar Christchurch

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

22 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Vandaag hebben we weer een reis dag.
Eerst ontbeten in het hotel en om 9uur in de auto want we moesten 5,5uur rijden.
Onderweg zijn we gestopt in het plaatsje Oamaru om een mooi uitzicht over de stad te bekijken en ook kwamen we langs Moeraki boulders(ronde keien verspreid over het strand).
Hierna hebben we nog even geluncht en daarna doorgereden naar Christchurch. We kwamen in het hotel rond 16uur aan.
Toen we onze spullen hadden gezet in de kamer zijn we nog naar het centrum gelopen, door de botanische tuin heen.
Hier hebben we voor morgen een city tour besproken met de tram en de gondel. Nadat we dat gedaan hadden zij we terug gelopen richting hotel om in de buurt te eten.
Morgen begin van de avond vliegen we naar Sydney toe.

Dit was het voor vandaag weer.
Groetjes tot morgen

• 22 Januari 2018 - 20:04

John:

Hebben jullie bijgehouden hoeveel kilometers jullie afgelegd hebben tijdens
    Deze reis ????
    Weg of onderweg
    Pffffff en dat noemen ze dan vacante
    Hahahahahahahaha