Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

24 Januari 2018 | Australië, Sydney

Vandaag ging de wekker om 6uur, want we moesten om 6:30 aan het ontbijt, omdat we o m 7uur een halve dsg tour door sydney.
We gingen eerst over de harbour bridge heen, daarna gingen we naar een uitkijk punt waar we het opera house en de harbour bridge goed op de foto konden zetten.
Hierna reden we door naar het plaatsje manly, hier was een lekker strand en een leuk stadje om even te bekijken. Daarna gingen we weer terug naar het centrum en was onze tour afgelopen.
Wij zijn toen zelf sydney verder gaan bekijken.
Eerst naar het opera house, daarna door de botanische tuin en naar de mr Macquarie's chair, daarna zijn we nog naar de el Alamein fontein gegaan. Daarna weer terug gelopen naar het opra house enhebben we daar aan de haven lekker onze zere voeten laten bijkomen en gegeten.
Nu weer terug in het hotel en gaan we ons voorbereiden op de dagtour naar de blue mountains morgen.

• 25 Januari 2018 - 08:57

Petra:

Geweldig meiden wat jullie allemaal zien en meemaken!
    Ik moest zo lachen om de broodjes die zo oud waren als Sinterklaas zijn kont.
    Heeft Anja dit geschreven of Paula?
    Geniet lekker verder meiden