Sunshine coast/Caloundra/fraser island - Reisverslag uit Caloundra, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Sunshine coast/Caloundra/fraser island - Reisverslag uit Caloundra, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Sunshine coast/Caloundra/fraser island

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

05 Februari 2018 | Australië, Caloundra

vanmorgen ging vroeg de wekker om 4:50, want we werden om 5:25 opgehaald om naar fraser island te gaan.
Eerst gingen we nog andere mensen ophalen en moesten we over stappen in een andere bus een 4x4. Onderweg stopten we ook nog even om een ontbijtje te halen.
We staken over met de ferry naar fraser island, daar reden we een heel stuk over het strand en stopten we om koffie en thee te drinken.
Hierna reden we verder en gingen we het regenwoud in, dit was een erg hobbelige zandweg.
We stopten bij lake McKenzie om te zwemmen in het heldere zoete water en witte strand. Hier hadden we ook de lunch, een steak met salade en fruit. Je moest wel uitkijken voor je vlees, want er zaten vogels op de uitkijk naar onze stukken vlees, bij sommige van de groep werd het vlees weg gepikt door de vogels zo brutaal waren ze.
Na de lunch gingen we een wandeling maken door het regenwoud.
Hierna gingen we weer op de terugweg naar Sunshine Coast. We waren rond 18:30 in het hotel en hebben daarna nog wat gegeten.
Nu de blog bijwerken en dan nog even wat lezen een lekker slapen.
Morgen staat er niet veel op het programma, even een beetje relaxen bij het zwembad waarschijnlijk.
Groetjes maar weer.

• 05 Februari 2018 - 16:55

Carina Slootjes:

Wat ziet dat water er aanlokkelijk uit!