Van Melbourne naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Melbourne naar Alice Springs - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Melbourne naar Alice Springs

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

28 Januari 2018 | Australië, Alice Springs

Vandaag hadden we weer en reis dag, we werden om 5:45uur opgehaald om nar de luchthaven te gaan, we vlogen om 9:30.
Eerst op de luchthaven ontbeten.
De vliegreis duurde 2,5 uur.
Aangekomen op de luchthaven werden we opgehaald om naar het hotel te gaan.
Nadat we de spullen op de kamer gebracht hadden zijn we het stadje ingegaan, maar op zondag is hier niet veel te beleven. Dus hebben we wast geluncht.
Daarna zijn we nog naar de Royal flying doctors geweest.
Hierna hebben we even een duik in het zwembad genomen, want het is hier 41 graden.
Om half 8 weer wast gegeten en daarna spullen gepakt voor motregen, want dan gaan we op kampeer safari voor 3 dagen.
Nu lekker slapen, want morgen gaat de wekker weer om 5:30uur.
Op het tijdstip dat ik dit nu type is het hier 22:30 en bij jullie 14uur.
Waarschijnlijk tot morgen, weet niet of we wifi hebben in de audback.
Groetjes.

• 29 Januari 2018 - 18:35

Loes:

Het is wat zeg zo lekker warm daar en hier.bah bah wee.Spannend progamma voor de boeg.En GEEN wifi.Nou dat lijkt me ook wel is ok.Lekker verder genieten daar.Groeten uit een nat Woerden Nou denk je wat hoor net dat morgen de zon langskomt.Yeahhhh zon.

• 29 Januari 2018 - 19:57

Maaike:

Wat een verhalen, erg leuk om te volgen wat jullie allemaal doen.

Genietse daar!