van Sydney naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu van Sydney naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

van Sydney naar Melbourne

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

26 Januari 2018 | Australië, Melbourne

We zitten inmiddels in Melbourne.
Vanmorgen werden we om 7uur opgehaald om naar de luchthaven te gaan.
Onze vlucht ging pas om 10uur dus nog tijd genoeg om te ontbijten.
Iets vertraagd kwamen we aan op Melbourne. Het is 33 graden en zon.
Hier moesten we een half uur wachten op onze transfer.
Rond half 3 gingen we op onderzoek uit in Melbourne.
Na wat rondgelopen te hebben, kwamen we een soort tuk tuk tegen, hiermee zijn we rondgereden door de stad.
Hierna nog even lekker gegeten. Tijdens het eten begon het te regenen en onweren. Hier nog even opgewacht, maar duurde te lang, dus toch maar in de regen naar het hotel, maar was gelukkig niet zo ver lopen.
Morgen hebben we een halve dag tocht door de stad en 's middags ter vrije besteding, dus gaan dan nog een uitkijk toren op sowieso.
Nu lekker douchen en even relaxen en dan lekker slapen.