Van Alice Springs naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Alice Springs naar Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Alice Springs naar Cairns

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

01 Februari 2018 | Australië, Cairns

Vandaag een rustige dag gehad, vanmorgen konden we uitslapen en hebben we ontbeten in het hotel waarna we om 10:15 werden opgehaald om naar de luchthaven te gaan, we vlogen om 11:50.
Het toestel was bijna leeg, dus konden we lekker uitgebreid zitten.
Om 14:30 landen we en moesten we 3/4 wachten op de transfer naar het hotel. Daarna hebben we even een duik in het zwembad genomen en gaan we straks eten en verder ons voorbereiden op de excursie van morgen naar het greet barrier reef.

• 01 Februari 2018 - 08:32

Elvira:

Klinkt allemaal erg goed zeg!! Jullie maken wat mee. Toevallig gisteren een programma gezien over het Great Barrierreef....mooie vissies en haaien!!!
    Veel plezier meiden!!

• 01 Februari 2018 - 09:54

Inge:

Pas op voor de HAAIIIIEN !!!!!

• 01 Februari 2018 - 13:34

Carina:

Wat vliegen jullie veel zeg! het klinkt allemaal even fantastisch !

• 02 Februari 2018 - 12:28

Loes:

Nou lekker zwemmen en zonnen, doe de groetjes aan Nemo.