Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Taupo - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Taupo

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

13 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vandaag zijn we ook in Taupo gebleven in hetzelfde hotel als gisteren en hebben we vanmorgen rustig aan gedaan.
Na het ontbijt zijn we richting de huka falls gegaan, daarna naar de crater of the moon, dit was een wandeling van ongeveer 1uur.
Na de crater of the moon zijn we nog naar de whakapapa village gereden, dit was 1,5 uur rijden en hier hebben we de Taranaki falls track gelopen. Dit was 1 uur heen lopen en 1 uur terug lopen, de waterval was erg mooi om te zien, wat de moeite waard was om zo'n eind te lopen!
Hierna zijn we terug gereden neer Taupo om even te relaxen in de hotpools.
Daarna nog heerlijk gegeten en zo was de dag weer om met veel mooie dingen gezien te hebben.
Morgen gaan we naar Wellington rijden een rit van ongeveer 5,5uur.
Tot morgen!

• 13 Januari 2018 - 09:41

Carina:

Tot morgen !

• 13 Januari 2018 - 10:03

Esther:

Al heel wat mooie dingen gezien lekker genieten en veel plezier.

• 13 Januari 2018 - 14:16

Inge:

Ja Uhh het kan niet alleen maar relaxed zijn hoor