11/1 van Auckland naar Rototua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu 11/1 van Auckland naar Rototua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

11/1 van Auckland naar Rototua

Door: Anja en Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

11 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Na een wat rusteloze nacht vanmorgen eerst ontbeten in het hotel in Auckland.
Om 9.00uur werden we opgehaald door een taxi om onze auto op te halen.
Na een wat onwennige start met de auto (automaat, links rijden) zijn we uiteindelijk rond 13.30uur in het hotel in Rotorua aangekomen.
Eerst heerlijk geluncht. Dit hotel is een stuk luxer en heeft een zwembad dus in de middag hebben we heerlijk in de zon gelegen en gezwommen in het zwembad. Het was vandaag 26 graden.
Vanavond hebben we een excursie gedaan naar de Mitai Maori en Hangi diner. Hier kregen we uitleg over het leven van de Maori's en muziek en dans voorstelling. Na deze voorstelling kregen we diner en een wandeling door de Maori village. Ook zagen we vuurvliegjes.
Om 22.00uur werden we weer terug bij het hotel gebracht.
Morgen een korte route naar Taupo. We kunnen morgen nog mooie bezienswaardigheden rond Rotorua en Taupo gaan bekijken.
Hier lezen jullie morgen meer over.

• 11 Januari 2018 - 19:57

Carina:

Wat leuk ! Die vuurvliegjes, dat klinkt ook bijzonder, ik ken ze alleen uit dat liedje...
    En wat een fijne temperatuur: dat lijkt me ook wel wat, ik zit met een dekentje op de bank nu. Nog een paar maanden wachten voor mij voordat wij die warmte kunnen voelen !