Auckland 10/1/18 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Auckland 10/1/18 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Auckland 10/1/18

Door: Anja en Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

10 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 2 lange vluchten, 1 van amsterdam naar honkong van +/- 10uur en op Honkong een tussenstop van 8uur, waar niet veel te beleven is op de luchthaven, gingen we daarna door naar Nieuw Zeeland, dit was nog eens 11uur.
Op de luchthaven van Auckland aangekomen, de bagage opgehaald en de taxi gebeld om ons naar het president hotel te brengen.
Daar In gecheckt en de kamer was nog niet in orde, hebben we ons eerst omgekleed naar zomer kleding, want hier is het inmiddels boven de 20 graden.
Daarna de spullen in de bagagekamer gezet en zijn we Auckland ingegaan.
Met de hop on hop of tour mee gegaan en zo hebben we Auckland verkend.
o.a. gestopt bij de rose, winter, eden garden, de trinity cathedral en museum, sky tower. Dus al veel gezien.
Morgen gaan we de huurauto ophalen en naar Rotorua rijden een rit van +/- 275km. Morgen horen jullie hier wat over.
Tot dan.

• 10 Januari 2018 - 10:44

Gijs:

een heel zit hoor 21 uur maar lekker rond kijken daar het is goed weer 20 graden beter dan hier.
    daar in nieuw zeeland woont ook nog een oud collega van mij die komt uit driebruggen.
    Groetjes en kijk uit hoor.

• 10 Januari 2018 - 13:10

Inge:

Wil je als een berichtje typt een keer jullie tijd erbij zetten

Op het moment dat ik dit typ is het 13.00 uur en is het 21,5 graden
    Binnen

• 10 Januari 2018 - 13:28

Elvira:

Klinkt heerlijk meiden! Maar wat een lange reis om daar te komen! Ben benieuwd naar jullie volgende blog. X van ons

• 10 Januari 2018 - 13:50

Anja:

Het is hier 01:50 in de nacht. Groetjes

• 10 Januari 2018 - 13:50

Petra:

Inderdaad een hele lange reis, maar het is het zeker waard.
    Leuk hoor de hop on hop off bus.
    Veel plezier morgen in de huurauto

• 10 Januari 2018 - 13:56

Loes:

Hoi hoi,
    Mag ik bij deze 12 blikjes zon bestellen want het weer hier is drama,en ik kan er echt niet meer tegen.Maar nu jullie toch genoeg zon hebben kan er best wat naar ons toe komen toch.
    Bedankt alvast enne lekker genieten daar.

• 10 Januari 2018 - 19:28

Esther:

Heel veel plezier dames en we kijken uit naar jullie verhalen.

• 10 Januari 2018 - 20:32

Elvira:

Mooie foto's!! Echt genieten!

• 11 Januari 2018 - 08:57

Ma:

Wat een mooie foto's van de waterlelie en die roos lijkt wel op die wij hebben in de tuin hebben.

• 11 Januari 2018 - 09:09

Joke :

Jullie zijn al goed bezig. Goede reis verder en veel plezier. We volgen jullie