Weer thuis - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Anja en Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

11 Februari 2018 | Nederland, Linschoten

Vrijdagochtend 9 februari vroeg in de ochtend landden we weer op Nederlandse bodem.
Pa en ma stonden ons op te wachten met onze winterjas. Hierna zijn we naar Woerden gereden en werden we welkom geheten door onze 2 schatjes, Simba en Zazu.
We hebben even heerlijk ontbeten met versbrood en file Amerikaan, hmmm wat is dat weer lekker.
Hierna naar Linschoten gereden en de spullen uitgepakt en de was aangezet. Verder hebben we het weekend lwkker rustig aangedaan.
Vanaf het weekend begonnen met het uitzoeken van de foto's om er vervolgens een mooi foto album van te maken.
Maandag gaan we weer aan het werk.
Mochten jullie foto's en/Of meer verhalen willen horen dan zijn jullie altijd welkom!