Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Caloundra

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

06 Februari 2018 | Australië, Caloundra

Vanmorgen lekker uitgeslapen en ontbeten.
Daarna naar het centrum van Caloundra gelopen en langs de kust gelopen en een ijsje gegeten.
Hierna terug gewandeld naar het hotel en hebben lekker gerelaxed bij het zwembad. En s'avonds hebben we gegeten in het centrum van Caloundra.
Morgen de dag van vertrek, we moeten om 10uur uitchecken.
We vliegen om 00:45, dus de hele dag om te relaxen of om nog wat te bekijken, maar dat weten we nog niet helemaal. Dat horen jullie nog wel wat we besloten hebben.
Groetjes

• 06 Februari 2018 - 20:08

Loes:

Hey hallo,

Dat klinkt toch weer allemaal heel goed,uitslapen rustig aan doen.Lekker ff helemaal niks....moet kunnen.Gewoon na genieten
    en weer straks op de koffer gaan zitten zodat die dicht kan.Succes.Enne goeie reis terug naar Nederland.Groeten uit een koud Woerden.