Cape Trubulation & wildlife park - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Cape Trubulation & wildlife park - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Cape Trubulation & wildlife park

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

03 Februari 2018 | Australië, Cairns

Vanmorgen ging weer vroeg de wekker. Want we gingen op excursie naar Cape tribulation (een regenwoud).
Eerst stopten we in Port Douglas om bij het wildlife park Habitat te kijken.
Dit park wordt niet zo overspoeld door touristen en we konden uitgebreid de kangaroe's voeren en de koala's bekijken en mee op de foto, dat is een hele belevenis.
Verder waren er in het park ook nog pelikanen en andere vogels en reptielen, krokodillen. In dit park kregen we ook een ochtendthee met fruit en koekjes.
Hierna gingen we door naar Cape tribulation, we moesten met de ferry overvaren.
Daar aangekomen gingen we eerst lunchen en daarna door het regenwoud wandelen.
Rond 3uur gingen we weer richting Cairns rijden.
Onderweg nog gestopt voor een ijsje en bij een uitkijkpunt Alexandra, waar je uitzicht had over de Daintree river en coral zee.
Hierna gingen we nog over de Daintree river een cruise maken. Waar we krokodillen hebben gezien.
Na de cruise reden we terug naar Cairns.
Aangekomen in Cairns nog even wat gegeten en daarna lekker onder de douche want het was weer een warme/zonnige dag vandaag met 35 graden.
Vanavond de koffer weer inpakken want morgen gaan we naar Brisbane vliegen, onze laatste stop in Australië voordat we weer naar huis gaan.
Groetjes maar weer tot morgen.

• 03 Februari 2018 - 11:31

Ma:

Wat een dag vol belevenissen maar dames het einde van de reis komt in zicht.

• 03 Februari 2018 - 12:08

Loes:

Hallo,

Wat schattig zeg met de koala op de foto.
    Echt mooie beestjes.Leuk om straks op terug te kijken.
    En nu heel langzaam denken aan de terugreis en haal je dikke jas en sjaal maar vast uit de koffer want hier gaan we vd week na de -7.Maar weet je alles went en de zon zit nog in je dus het komt goed meiden.
    Groetjes.