Cairns/greet barrier reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Cairns/greet barrier reef - Reisverslag uit Cairns, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Cairns/greet barrier reef

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

02 Februari 2018 | Australië, Cairns

Vanmorgen werden we om 9:15 opgehaald om naar de boot gebracht te worden om naar het greet barrier reef te gaan.
Daar aangekomen onze snorkel uitrusting opgehaald en een wetsuite.
Daarna in het water om de onderwater wereld te bekijken.
Heleboel vissen maar ook een schildpad gezien en koraal.
Na een poosje even rond gedobberd te hebben gingen we lunchen.
Na de lunch ging Paula nog snorkelen en ik mee met de glasbodemboot.
Om 15:15 ging de boot weer terug naar de haven waar we om 17:30 aankwamen. Daarna naar het hotel gegaan om de spullen even in de kamer te brengen. Waarna we met een taxi terug naar het haven gingen om te eten bij een steakhouse.
Na het eten terug gelopen naar het hotel om lekker te douchen, blog te schrijven en naar bed. Morgen de wekker om 6uur want we gaan naar cape trubulation(een regenwoud).