Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

27 Januari 2018 | Australië, Melbourne

Vandaag een dag in Melbourne door gebracht.
We werden om 7uur opgehaald voor een halve dag excursie door Melbourne.
De middag was ter vrije besteding en hebben we door de botanische tuin gewandeld en meteen geluncht, daarna zijn we verder gelopen en kwamen we langs het kunst museum, hier zijn we ook nog even binnen geweest.
Hierna zijn we naar het skye dek geweest, lag naast ons hotel, hier hadden we een mooi uitzicht over Melbourne.
Daarna hebben we wat over de boulevard gelopen en nog lekker wezen eten. Het was vandaag 35 graden ongeveer.
Morgen vroeg de wekker 5:15, want we gaan richting Alice springsvliegen, voor een binnenlandse vlucht moeten we helaas ook 3 uur van te voren op de luchthaven zijn. Dus hier maar weer ontbijten.
Voor jullie een fijne dag verder, wij gaan lekker slapen.
Tot morgen.

• 27 Januari 2018 - 11:56

Carina:

Alice Springs, dat lijkt me prachtig ! Ik ben benieuwd naar jullie foto’s daarvan.

• 27 Januari 2018 - 12:01

Esther:

Wat een mooie verhalen. En super foto's. Brengen jullie wel wat zon mee naar Nederland?
    Veel plezier