Sydney & blue mountains, wild life park, cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Sydney & blue mountains, wild life park, cruise - Reisverslag uit Sydney, Australië van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Sydney & blue mountains, wild life park, cruise

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

25 Januari 2018 | Australië, Sydney

Vandaag weer een leuke, maar drukke dag voor de boeg.
Om 7uur werden we opgehaald om richting de blue mountains te gaan.
Onderweg nog even ontbeten en toen door naar de blue mountains.
Daar aangekomen, namen we de gele kabelbaan en daarna in de trein naar beneden.
Hierna nog door het regenwoud gelopen en met de blauwe kabelbaan weer omhoog om richting de bus te gaan voor de lunch.
Na de lunch gingen we naar een wild lifepark, waar o.a. kangoeroe's en koala's te zien waren.
Na in het park te hebben gelopen, zijn we weer terug gegaan naar Sydney, waar we een cruise gingen maken langs het opera house.
Daarna hebben we nog wat gegeten en hebben we het opera house bij night op de foto gezet.
Daarna naar het hotel gelopen, de koffer ingepakt omdat we morgen naar melboune vliegen.
Tot morgen vanaf Melbourne.

• 25 Januari 2018 - 12:19

Elvira:

Yeahhhhh koala's!!!

• 25 Januari 2018 - 13:15

Petra:

Prachtig!! Hoe warm is het daar?

• 25 Januari 2018 - 13:27

Ma:

Geweldig wat jullie allemaal zien zal wel een dik fotoalbum worden.