Van Queenstown naar Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Queenstown naar Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Queenstown naar Dunedin

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

20 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Vandaag hebben we een reis dag, we moesten ongeveer 4uur rijden, dus we hebben vanmorgen eerst in de gondel gezeten om een mooi uitzicht over Queenstown te krijgen.
Daarna zijn we nog even langs de winkels gegaan in Queenstown.
Hierna gingen we onderweg naar Dunedin, waar we onderweg nog in de file stonden ongeveer een half uur, wat de oorzaak was, was dat er een festival was waar ongeveer heel Queenstown en omgeving heen ging.
We waren om half 4 in het hotel.
En zijn toen even het centrum in geweest, er was verder niet veel open omdat alles sluit om 15uur, we hebben wel voor morgen een city tour geboekt om Dunedin te bekijken en later in de middag hebben we een excursie naar de pinguïns.
Tot morgen weer.