Van Franz josef naar Queenstown - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Van Franz josef naar Queenstown - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Van Franz josef naar Queenstown

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

18 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Vanmorgen hadden we eerst om 9:10 een excursie naar de Fox Glacier, dit was mooi om te zien, alleen niet veel sneeuw omdat het bijna allemaal weg gesmolten is.
Hierna hebben we eerst geluncht en daarna zijn we naar lake matheson gegaan, hier kan je bij stilstaand water een reflectie zien van de alpen.
Hierna zijn we gaan rijden naar Queenstown 363km, dit was een mooie route met mooie punten om even een foto stop te hebben. We waren om ongeveer half 7 in de avond in het hotel, waar we eerst lekker hebben gegeten.
Morgen moeten we vroeg uit de veren en aan het ontbijt, omdat we dan een excursie hebben naar milford sound een cruise.

Groetjes maar weer.

• 18 Januari 2018 - 17:17

Esther:

Mooi hoor!!

• 26 Januari 2018 - 13:55

Loes:

Hallo Paula en Anja,

Het gaat goed met jullie reis en druk,druk dat is een ding wat zeker is.
    Maar jullie zien heel veel en hebben ook de zelfde tijd straks nodig om bij te komen.
    Dan maar korte ronde met de hondjes en weer slapen,ja toch.
    In ieder geval genieten maar en af en toe ff uitpuffen daar.

Gr Loes.