Abel Tasman national park - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Abel Tasman national park - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Abel Tasman national park

Door: Anja en Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

16 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Kaiteriteri

Vanmorgen om 6.30uur ging de wekker om, om 7.30uur in de auto te zitten op weg naar het Abel Tasman national park. We moesten ongeveer 1 uur rijden.
Om 9.20uur vertrok de boot. We hadden eerst een cruise die ons helemaal naar boven bracht naar Totaranui. Vervolgens gingen we een stukje terug, bij Tonga Quarry om daar een wandeling van 1,5uur te doen. We kwamen vervolgens bij een mooie bay genaamd Bark Bay en daar hebben we nog even heerlijk in de zee gezwommen en in de zon gelegen.
Om 15.10uur kwam de boot ons weer halen om.ons terug te brengen naar ons begin punt, bij Kaiteriteri. Waarna we weer terug reden naar ons hotel in Nelson. Onderweg nog even heerlijk gegeten in een restaurant met uitzicht op zee.

• 16 Januari 2018 - 09:07

Inge:

Mooie foto’s hoor

• 16 Januari 2018 - 09:16

Esther:

Super mooi die foto's en jullie verhalen.

• 25 Januari 2018 - 22:38

Caroline:

Prachtig, daar, Anja en Paula!
    Mooie foto's ! Fijne en goede reis verder gewenst!