van Taupo naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu van Taupo naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

van Taupo naar Wellington

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

14 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag hebben we een lange rit voor de boeg, 400km rijden, ongeveer 5,5uur.
Daarom zijn we om ongeveer 8uur in de auto gestapt. Het was een mooie route die we reden.
Rond 13uur waren we in het hotel, de kamer was klaar, dus spullen in de kamer neergezet en we gingen meteen op pad.
De temperatuur was 27 graden en een beetje bewolking.
We gingen eerst naast de cable car, daaae het uitzicht bewonderd en zijn we daarna naar beneden gewandeld.
Daarna hebben we de auto opgehaald en nog naar een 360 graden uitzichtpunt te gaan, de Victoria view.
Vanuit daar weer terug naar het hotel en hebben we een lekkere maaltijd gegeten hij the grand, een steakhouse.
Nu even de blog bijwerken en een kopje thee drinken en dan op tijd slapen, want morgen gaan we met de ferry naar picton.
Tot morgen weer.
Groetjes

• 14 Januari 2018 - 10:17

Desiree En John:

Hallo meiden

Wat fantastisch om te lezen zeg. En jullie zien een hoop op deze manier.
    Geniet er lekker van samen

• 14 Januari 2018 - 10:54

Loes:

Wat leuk om steeds wat te lezen over jullie reis.
    Druk progamma, maar de moeite waard natuurlijk.
    Lekker genieten.Gr uit een koud Woerden.