Rotorua-Taupo - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu Rotorua-Taupo - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van AnjaenPaula Harskamp - WaarBenJij.nu

Rotorua-Taupo

Door: Anja & Paula

Blijf op de hoogte en volg AnjaenPaula

12 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hier weer even een update.
Vandaag hoefde we niet veel te rijden, dus hebben eerst maar even lekker ontbeten en daarna zijn we onderweg gegaan naar de Wai-o-Tapu thermal wonderland, hier moesten we om 10uur zijn, omdat er dan een natuurlijke geiser ' lady Knox' ging spuiten. Daarna zijn we het natuurgebied nog door gewandeld met verschillende, kleuren pools.
Hierna gingen we nog naar de Waimangu volcanic vallei, waar we door de vallei gewandeld hebben en een stuk hike gedaan hebben, okm zijn we nog op het meer gaan varen.
Rond half 5 gingen we naar Taupo rijden, hier waren we om ongeveer 5uur.
Ingecheckt te hebben, hebben we ons omgekleed om nog even te zwemmen. Daarna gegeten en nog even in de spa geweest en als laatste de zonsondergang bekeken.
Zo zag onze dag er vandaag uit.
Morgen gaan we weer leuke/mooie dingen zien.
Tot morgen maar weer.
Groetjes

• 12 Januari 2018 - 10:16

Elvira:

Klinkt echt verschrikkelijk ;-) haha! Nee hoor ben jaloers! Ben benieuwd naar jullie volgende avontuur en hoop op wat foto's...
    X

• 12 Januari 2018 - 14:15

Anja:

zijn de foto's niet te zien?
    We hebben er wel wat opgezet?

• 12 Januari 2018 - 14:58

Inge:

Mooi hoor ! De foto’s staan erbij hoor !

X

• 12 Januari 2018 - 18:39

Anja:

Ja we hebben ze er nu anders opgezet.

• 12 Januari 2018 - 18:46

Fremmy:

Wat een mooie foto's!!
    Leuk dat we zo kunnen meegenieten

• 12 Januari 2018 - 18:48

Ma :

Leuke foto's hoor.
    Kijken al weer uit naar morgen wat jullie dan weer beleven.